עולם ההיפ הופ ישראל

5 שיתופי פעולה בין מותגי אופנה לעולם היפ הופ

649

Rihanna & Puma

אייקונית האופנה והסטייל ריאהנה ומותג האופנה הספורטיבי "פומה" שילבו כוחות ושיתפו פעולה. ריאהנה הצטרפה בתור הפרזנטורית והמנהלת הקריאייטיבית. שיתוף פעולה זה נחשב לפופולרי ביותר בשנים האחרונות. "פנטי פומה" נקרא המותג על שמה המלא שלה – רובין ריאהנה פנטי. ריאהנה אחראית על עיצוב קו הנשים של פומה ועיצבה קולקציית קפסולה שלמה עבור המותג שמשלב בין ביגוד לנעליים. התכונה הבולטת ביותר של הנעליים הן הסוליות העבות במיוחד בהשראת עידן הפאנק רוק של שנות ה80 וה-90. פומה הרוויחו מובילת דעת מהשורה הראשונה שאנשים אוהבים לראות,  בין אם מתחברים יותר או פחות לסטייל של ריאהנה – היא פשוט בחורה מעניינת

 

הפרסומת של ריאנה לפומה 

 

Kanye west & adidas

קניה ווסט נמצא בעולם האופנה כבר תקופה ארוכה. ממוזיקאי נחשב וקוטף פרסים הוא מנסה להמציא את עצמו מחדש כמעצב אופנה מתקדם וחתרני שמצליח לקבל ספוט מושלם על היצירות שלו. קניה שיתף פעולה עם מותג העל "אדידס" והוא מחזיק שש קולקציות המשלבות בגדים ונעלי סניקרס – "אדידס ייזי". הקולקציות יצרו באז תקשורתי וזכו להצלחה מסחרית, גם אם לא הותירו רושם על המבקרים. תורים ארוכים שמתחילים יממה לפני הגעת הנעליים שלו לחנויות, תוך שעות ספורות הזוגות אוזלים, וברשת מתנהלות מלחמות אספנים שמוכרים את הנעליים במאות אחוזים מהמחיר המקורי. אין מה להגיד, האיש יודע למכור! המותג מבטיח כי מלבד השיק, הנעל תספק זרם בלתי פוסק של אנרגיה קלילה. השאיפה שלו הייתה ליצור תבנית נקייה, מודרנית ונטולת מאמץ, יש שיגידו קצת כמו המוזיקה שלו

 

קניה ווסט – תחלום, תיצור, תכבוש

 

 

Supreme & louis Vuitton

"סופרים הוא מותג הקיים למעלה מ18 שנה. מייסד המותג הוא ג'יימס ג'ביה שאינו נוהג להיחשף בתקשורת. הוא מותג שלא כולם שמעו עליו או על פי המילים של טיילר דה קריאטר "זה מועדון קטן, אגודה חשאית". סופרים מוכר בעיקר לסקייטרים, אמני גרפיטי, קולנוענים מחתרתיים וראפרים, אבל השמועה עושה לה כנפיים. בעבר אנשי האופנה התייחסו בזילזול למותג וראו בו אך ורק כ"בגדי גולשים", אך היום כולם להוטים לעבוד עם המותג ולאט לאט מאמצים אותו. המותג כיום מקבל שבחים מכל מגזין ואתרי אופנה, "שאנל של בגדי הרחוב מלב העיר" כינו אותו לא פעם. מותג הסטריט סטייל הנחשק יצא בשיתוף פעולה מסקרן ביותר עם בית האופנה "לואי ויטון". שילוב מיוחד ולא צפוי של אופנה עילית ואופנת רחוב. מדובר בפריטים מהעולמות של סופרים: טי שירטס, סניקרס וכובעים במחירים וסטייל של לואי ויטון

 

עוד נושאים מעולם ההיפ הופ

ג'ורדן חלק מתרבות

גוצ'י מיין בפרסומת לסופרים 

 

Pharrell Williams & Adidas

שיתוף פעולה שני של אדידס עם הראפר האופנתי פארל ווילאמס. שני דגמים חדשים של פארל לדגם הסטן סמית' הקרוי על שמו של הטניסאי הידוע. פארל וויליאמס כבר מזמן סוג של אליל אופנה בתעשייה, הוא מוכתר שנה אחרי שנה כאייקון אופנה הבולט ביותר בתעשיית ההיפ הופ העולמית. עכשיו וויליאמס כובש פסגה נוספת ומגשר בין עולם המוזיקה לאופנת הרחוב העכשווית עם שיתוף הפעולה השני שלו ביחד עם חברת הספורט והאופנה אדידס. שני הדגמים החדשים שעיצב וויליאמס לאדידס במספר צבעים זכו לשם

Tennis hu

הפירוש – "טניס" כמחווה לטניסאי סטן סמית'

Hu

כקיצור של המילה

Human

וויליאמס מסביר כי השימוש במילה "אנושי" נבע מהרצון לחבר בין אנשים דרך חגיגית השוני התרבותי ביניהם

 

פראל ווילמס ואדידס – "אל תהיו בשקט בבקשה"

 

Michael Jordan & Nike

מייקל ג'ורדן הוא אחד השחקנים הבולטים בליגת האן בי איי כבר עוד מימיו הראשונים. חברת הספורט "נייקי" ניצלה את הצלחתו של ג'ורדן בשביל להוציא דגם חדש של נעליים. בשנת 1984 חברת נייקי מצאה את עצמה בקשיים בשוק הלבשת הספורט. הבעיה העיקרית הייתה שהחברה לא הצליחה למכור את מוצריה בעולם הכדורסל. באותו הזמן מייקל ג'ורדן נבחר למקום השלישי בדראפט של ליגת האן בי איי על ידי קבוצת שיקאגו בולס ונייקי מיהרו לנצל זאת. נייקי וג'ורדן חתמו על שיתוף פעולה ויצרו דגם חדש של נעלי ספורט הקרויות "אייר ג'ורדן". הנעליים הביאו למהפכה בשוק נעלי הספורט. בעקבות ההצלחה יצרה נייקי מחלקה נפרדת, החברה המשיכה לייצר דגמים חדשים של הנעליים מדי שנה גם לאחר פרישתו של ג'ורדן

כל הפרסומות של איר ג'ורדן 

כתבה:  חן אג'י

מצאתם טעות בכתבה, צרו קשר

מעוניינים לכתוב לאתר, צרו קשר